Het aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Jessica Doldersum - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Jessica Doldersum - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.......

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 Februari 2015 | Nederland, Staphorst

Over 33 dagen sta ik op Schiphol. Klaar voor het grootte avontuur!!! Ik ga voor vier weken vrijwilligerswerk doen in Kathmandu, Nepal. De voorbereidingen op deze (hopelijk) geweldige reis zijn al in volle gang. De eerste spullen zijn al aangeschaft en de vaccinaties worden trouw gehaald. Met elke stap wordt het steeds echter. Het begon met het idee om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Waar was nog niet duidelijk, maar dat ik het ging doen stond vast. Toen kwam ik deze reis tegen. Het klonk erg leuk, maar voordat ik het ging boeken moest ik eerst zeker weten dat ik mijn diploma ging halen in februari. In januari dit jaar heb ik besloten om de reis te boeken. Er stond eigenlijk zo goed als niks meer in de weg. En toen begonnen de reiskriebels. Paspoort aanvragen, visum regelen, vaccinaties halen, documenten invullen voor de mensen in Nepal, inlezen, belangrijke spullen halen, etc. En nu is het nog maar 33 dagen!!! Ik heb er onwijs veel zin in en wil via deze weg mijn avonturen met jullie delen. Zodat ook jullie kunnen genieten van de avonturen die ik ga beleven. :)

  • 10 Februari 2015 - 17:35

    Anita:

    Wow! jess!
    Een fantastisch idee! Ik hoop dat je het enorm naar je zin gaat krijgen,
    dat je er veel zal leren en ook veel kunt genieten!
    Misschien kom je wel bekeerd terug

  • 05 Maart 2015 - 23:54

    De Veijertjes :

    Hoi Jessica,
    Zo diploma op zak en nu aanbetaling avontuur beginnen.
    Wij wensen jou een hele fijne reis naar Nepal
    Groetjes van de overkant!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 7207

Voorgaande reizen:

15 Maart 2015 - 12 April 2015

Vrijwilligerswerk in Nepal

15 Maart 2016 - 15 April 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: