Geen projecten maar wel op pad geweest - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Doldersum - WaarBenJij.nu Geen projecten maar wel op pad geweest - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Doldersum - WaarBenJij.nu

Geen projecten maar wel op pad geweest

Blijf op de hoogte en volg Jessica

25 Maart 2015 | Nepal, Kathmandu

Op staan en je goed voelen, maar als het ontbijt op is beroerd voelen. Dat was precies hoe ik me voelde vanochtend. Ben daarom maar niet naar de projecten geweest. Sochtends veel uitgerust en een boek gelezen (ondertussen al 2 uitgelezen en aan mijn derde begonnen. Gelukkig heb ik hier nog een boek gekocht).
Smiddags ben ik met Yvette naar de monkeytempel geweest en naar de wijk Thamel. Het was een hele ontspannen middag waar ik erg van ben opgeknapt. Heb veel foto's genomen en erg genoten. Daarom laat ik de foto's voor mij spreken en vertel ik niet veel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 7237

Voorgaande reizen:

15 Maart 2015 - 12 April 2015

Vrijwilligerswerk in Nepal

15 Maart 2016 - 15 April 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: